خرید پکیج دستگاه اکستندر و ژل ایموشن مشکی

سه شنبه 9 آبان 1396
17:58
محمد آزادی


پکیج دستگاه اکستندر و ژل ایموشن مشکی

قیمت: 110000 تومان


پکیج اکستندر و ژل ایموشن مشکی جهت صرفه جویی در هزینه شما عزیزان در نظر گرفته شده ، شما می توانید بر حسب نیاز یکی از پکیجهای سایت را سفارش داده و با یک خرید از تخفیفات سایت بهره مند شوید ، در قسمت پایین میتوانید توضیحات دستگاه اکستندر و ژل ایموشن مشکی را مطالعه فرمایید .



دستگاه اکستندر :


دستگاه کشنده عـضو تناسلی (اکستندر) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید . این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.



در کل ،دستگاه اکستندر ویژگیهای زیر را به دنبال خواهد داشت :

*: افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

*: افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد

* افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی (Bigger Harder Eriction
) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود

*: اورگاسم (Orgasm
) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (اورگاسم به معنی حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود)

*: خون رسانی بهتر به آلت تناسلی بصورت مداوم و ترمیم عروق آلت تناسلی


تاثير مگنت بر روي مايعات بدن و خون : مطالعات نشان داده اند كه تاثيرات تماس مغناطيسي با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون مي شود و در نتيجه جريان ضعيفي ايجاد مي كند . اين افزايش از نظر تعداد كانون هاي بلور سازي كه به وجود مي آورند ، نسبت مستقيمي با قدرت ميدان آهن ربايي دارند. روند يونيزاسيون ( يعني جدا شدن اتم ها و ملكولها به ذرات باردار الكتريكي ) نيز سريعتر انجام مي شود. اين امر خطر انعقاد خون در رگها را كاهش مي دهد و باعث جريان في البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سياه رگها مي شود .جريان مغناطيسي ايجاد شده در خون منجر به افزايش گلبولهاي فاسد غير فعال خون شده و آنها را تقويت مي كند. حركت هموگلوبين در رگهاي خوني سريع مي شود و رسوبات كلسيم و كلسترول خون به حداقل مي رسد. خاصيت مغناطيسي ، تاثير مشابهي بر همه مايعات ديگر بدن دارد. مگنتها به ترشح هورمون ها كمك مي كند. گلبولهاي سفيد و سلول جديد مي سازد و بافتها را دوباره جوان كرده و بر كدهاي ژنتيكي نيز تاثير مي گذارد.



ژل ایموشن مشکی :




ژل ایموشن دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . ایموشن معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل مشکی ایموشن می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.


طرز استفاده از ژل حجم دهنده مشکی ایموشن: این ژل را ۲ بار در روز و به مدت ۱۶ هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.



توجه داشته باشید این ژل مخصوص آقایان بوده و لذا واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به آن آغشته گردد. متذکر می شود از مصرف ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.



پکیج اکستندر و ژل ایموشن مشکی جهت صرفه جویی در هزینه شما عزیزان در نظر گرفته شده ، شما می توانید بر حسب نیاز یکی از پکیجهای سایت را سفارش داده و با یک خرید از تخفیفات سایت بهره مند شوید

خرید سوال از فروشنده


[ بازدید : 520 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]