دستگاه وکیوم ویبره

دوشنبه 1 آبان 1396
17:40
محمد آزادی

افزایش حجم آلت تناسلی



معرفی محصول:

***این دستگاه مطمئن ترین روش برای اقایان می باشد***

فروش ویژه

به دلیل استقبال مشتریان تخفیف ویژه تمدید شد

قطعا برای هیچ مردی سخت تر از این نیست که زمان رابطه جنسی اش مشکل شل شدگی آلت تناسلی اش (مشکل نعوظ) را داشته باشد.مشکلی که هم بروی اعتماد به نفس و لذت خود شخص تاثیرگذار بوده و هم به عنوان موضوعی سرد کننده بروی شریک جنسی!

اما دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ (سفت شدن آلت) دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

از دیگر ویژگی های دستگاه وکیوم مردانه اورجینال:

بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان به خاطر حل مشکل جنسی
بزرگ کننده و کلفت کننده آلت
سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی
بدون هیچ گونه عوارض جانبی
بدون محدودیت سنی

این وسیله مناسب برای مردانـــی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیــن نزدیکـــی نیستنـــــــد.
این مشکل غالبـا” به واسطه ضعـف در بافت آلت، به عـلت مشکلات روانزادی یا بیماریها و یا عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلت می باشد. لذا این وسیله با استفـاده از مکانیـــزم مکش یا پمپاژ؛ باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی شده و حجم بافتها را افزایش میدهد وباعث گشادشــدن سینوزوییـــدها و وریـــدها می شود که در نتیجه حجم خون در گــردش، در آلت بالاتـــر مـی رود و نعـوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعـی تقــویت و توانبخشی را نیـــز به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آلت از خــون(انقباض و انبساط) به وجــود می آورد. از آنجا که عملـکرد این دستــگاه مطابق با مکانیــزم طبیعی آلت تناسلی می باشد، فاقـد هرگـــونه عارضه یا مشکلاتـــی است که به دلیل مصرف داروها پیش می آید.

این وسیله به دو صورت زیر کاربرد دارد:

* قبــل از نزدیکی ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ ) .
* بصورت تمرین ( در طول درمان ) کاربرد دارد .
* استفاده از ویبراتور جهت تحریک و تاثیر گزاری بیشتر




دستگاه وکیوم” وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد .
درمان انواع ناتوانی های جنسی با دستگاه وکیوم یکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امریکا است که موثر و بی خطر می باشد .
این وسیله دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد و انجمن اورولوژی ایران نیز کاربرد موثر این وسیله درمانی را تایید نموده است .
از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آلت تناسلی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را نام برد . این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی نعوظ طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد.

مزایای دستگاه وکیوم :

نعوظ مؤثر که منجر به رابطه زناشویی موفق می گردد در بیش از %98 موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصیه های پزشکان مجرب می تواند تا %100 مؤثر واقع گردد این دستگاه مورد تایید انجمن اورولوژی ایران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بنیاد جانبازان و مراکز دانشگاهی است و سازمان پژوهش ها و تحقیقات صنعتی اخیرا آنرا با درجه ابتکار مورد تایید قرار داده است

روش استفاده :

این وسیله به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد :

1-قبل از نزدیکی (به عنوان روشی جهت ایجاد نعوذ)

2- تمرین (در طول درمان)


برای اولین بار و اولین فروشگاه وکیوم برقی دارای مجوز از وزارت بهداشت این وسیله مناسب برای مردانـــی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیــن نزدیکـــی نیستنـــــــد. این مشکل غالبـا” به واسطه ضعـف در بافت آلت بوجود می آید

وکیوم حجم دهنده همراه با دستگاه برقی مکنده

این محصول دارای مجوز وزارت بهداشت ایران میباشد و فروش آن در داروخانه ها و تمامی مراکز درمانی بلامانع است.

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره 42609/۷/ک

100% تضمینی و دارای چندین تاییدیه داخلی و خارجی

قیمت وکیوم ویبره اصل : 125,000 تومان

به همراه هدیه کاندوم KODEX




دستگاه وکیوم ویبره اقایان دستگاه وکیوم ویبره اقایان دستگاه وکیوم ویبره اقایان


http://s9.picofile.com/file/8306670600/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D9%BE%D8%B3%D8%AA%DB%8C.gif



[ بازدید : 370 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]