بهترین اندازه آلت

يکشنبه 26 آذر 1396
19:21
محمد آزادی

ژل ایموشن طوسی ( جهت برطرف کردن مشکل عدم نعوظ )

قیمت: 32000 تومان

توضیحات محصول ( ژل طوسی ایموشن ) :

اگر با اختلال نعوظ و عدم سفت شدن کامل آلت هنگام رابطه مواجه هستید ، ژل نعوظ دهنده ایموشن طوسی Erectra مناسب شماست.
به طور کلی نعوظ به وسیله ی جریان خون در آلت ایجاد می شود. در نتیجه هر عاملی که گردش خون را در این محل افزایش داده و به جریان بیاندازد باعث تقویت نعوظ و پایداری آن می شود.
محتویات ژل طوسی هنگام نفوذ درون پوست آلت قدرت عضلانی دستگاه تناسلی را افزایش داده و باعث سفت شدن آن می شوند ، ژل طوسی کمک می کند تا این اختلال تا حد زیادی برطرف شود و رضایت زوجین هنگام برقراری رابطه جلب شود.


ایموشن طوسی یکی از زیر مجموعه های محصولات ایموشن ژلهای مقاربتی میباشد که علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی بعلت دارا بودن اثر بخشی متفاوت ، تاثیر بسزایی در روابط زناشوئی دارند . ژل طوسی ایموشن دارای IRC(مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود . البته فروش بدون نسخه این ژلها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان میباشد . کلیه این ژلها بر پایه آب (water base) بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند .
متاسفانه در بعضی از آقایان به خاطر کهولت سن و یا ضعف در قوای جسمانی و یا بیماری های خاص این مشکل به وجود می آید که برای رابطه جنسی شان نعوظ کامل و یا همان سفت شدن آلت را تجربه نمی کنند.
این موضوع مشکلی است هم برای آقایان و هم برای شریک جنسی شان. اگر شما هم از این موضوع رنج می برید پیشنهاد ما استفاده از ژل تقویت کننده نعوظ ایموشن طوسی است.
این محصول برپایه آب بوده و هیچ گونه حساسیت و یا عوارض جانبی نداشته و با مجوز وزارت بهداشت و درمان عرضه میشود.


نکات مهم :



  • واژن خانم ها به هیچ عنوان با ژل آغشته نشود.

  • ایموشن طوسی یک جایگزین بسیار مناسب برای افرادی است که دچار بیماری های قلبی-عروقی ، فشار خون و دیابت هستند و مصرف قرص های افزایش نعوظ (اصطلاحا ارکشن) برای آن ها مضر است.

  • طبق مجوز فروش و استفاده از این فرآورده نیاز به نسخه ی پزشک ندارد (فروش به صورت آزاد است)

نحوه استفاده :
30 دقیقه قبل از نزدیکی مقداری از ژل را بر روی آلت مالیده و به مدت 5 دقیقه ماساژ داده و سپس حتما باید با آب شستشو داده شود.

خرید


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]